איך בוחרים חברה לבניית אתרים

תוכן עניינים

בחירה של חברת בניית אתרים היא בהחלט משימה לא קלה. בהתחשב בכך שיש מאות אם לא אלפי חברות של בניית אתרים בשוק שניתקל במהלך החיפוש שלנו בנושא בניית אתרים. אז  איך בוחרים חברה לבניית אתרים בלי להתחרט?

בחירה נכונה של חברת בניית אתרים נקודות חשובות

לפני שניגש למלאכת בניית האתר המיועד נרצה לבדוק מספר נקודות חשובות לפני שנחליט לצאת איתם לדרך. והדרך היא לא קצרה. לנו ולחברה שבונה את  האתר יהיה זמן לא מעט שנצטרך להיות  בקשר ולכן הפרמטרים הבאים בהחלט חשובים

דגשים חשובים 

וותק החברה – לפני שנסגור עם החברה המיועדת נרצה לבדוק עד כמה הם וותיקים ומה הניסיון שלהם בבניית אתרים. כמובן שנרצה לבחור בחברה שיש לה לפחות מספר שנים של ניסיון נרחב בתחום ולא במישהו שזה האתר הראשון של החברה.

תיק עבודות – דגש סופר חשוב שנרצה לתת עליו דגש זה תיק עבודות של אותה חברה. מומלץ לבקש עבודות שעשתה אותה חברה ולבקר באתרים שלהם. לראות איך הם מגיבים ממכשירים שונים ואיך החווית משתמש שלהם וכך נוכל לקבל אינדיקציה רחבה יותר לגבי האתר שאנחנו הולכים לקבל מהם

המלצות לקוחות – גם אחרי שראינו תיק עבודות זה עדיין לא אומר לנו הרבה לגבי היחס והשרות שנקבל לאחר בניית האתר. לא מעט קורה שלאחר בניית אתר אין ממש עם מי לדבר ומרגישים שיש צורך לרדוף אחרי נותן השירות. ולכן המלצות אמיתיות הם מרכיב חשוב כדי שנדע האם לבחור בחברה הזאת או לא.

לשים דגש על איזה פלטפורמה החברה בונה לכם את האתר

ישנם כך כך הרבה חברות לבניית אתרים וכל אחת בונה בפלטפורמה שונה אז איך תדעו איזה פלטפורמה נכונה עבורכם?

בקצרה – בגלל שזה לא מאמר והשוואה בין פלטפורמות שונות אז ננסה להגיד תכלס איזה פלטפורמה היא מומלצת ביותר כיום לבניית אתרים ומה היתרונות שלה

פלטפורמת וורדפרס

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן מבוססת על קוד פתוח. והיתרונות בה הם רבים החל מזה שאתם לא קבולים אצל אף אחד. זה לא חתונה קטולית בשונה ממערכות קוד סגור בדומה לוויקס שופייפי וכדומה.

יתרונות נוספים לוורדפרס

  • קל לקדם אותה בגוגל 
  • אתרים רספונסיבים 
  • אתרים מהירים ביחס למתחרות
  • מאות תוספים שתוכלו לעשות בהם שימוש נרחב

לסיכום

אלו הפרמטרים שכדאי לנו לשים ❤️ לפני שאנחנו סוגרים עם אותה חברה. אם עדיין יש לכם שאלות לגבי בניית האתר שלכם אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם YMdigital. חברה המתמחה בבניית אתרים- אתרי תדמית ובניית אתרי מכירות ברמה הגבוהה ביותר בהצלחה!

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

כתבות שכדאי לך לקרוא...