האתר שלך לא מתקדם בגוגל? אלו כנראה הסיבות

תוכן עניינים

אם גם לך יש את החלום הזה להופיע בראש תוצאות החיפוש (האורגני כמובן) בגוגל, חשוב להבין כי חברות רבות ובעלי עסקים חולקים איתך את אותו החלום בדיוק. קידום אורגני הינו ערוץ שיווקי מדהים שמאפשר לכם להפוך את מנוע החיפוש בגוגל למקור לידים שופע, שפשוט לא עוצר. אז איך אפשר להתברג בראש תוצאות החיפוש ולהנות מכל הטוב הזה? הכל בכתבה הבאה.

היכולת להופיע בראש תוצאות החיפוש 24/7, מבלי שמתחרים יקליקו על התוצאה שלך במטרה לגמור לך את התקציב, כפי שקורה בקידום הממומן, היא מה שהופכת את הערוץ השיווקי הזה לפנטזיה של כל בעל עסק בישראל.

אז ניסית חברת קידום אחת, ועוד אחת, ועוד אחת – אבל התוצאות הם עדיין לא מה שציפית. מה עושים?!

ביקשנו מדן סונגו, הבעלים של סוכנות טופיק מדיה, לעשות לנו סדר בבלאגן.

למה הרבה פעמים הקידום האורגני פשוט לא עובד?

"קידום אורגני בגוגל מצריך עבודה במספר מישורים במקביל. פעמים רבות חברות לקידום אתרים מתמקדות במישור אחד ומתעדפות אותו על פני מישורים אחרים. קידום אורגני מחייב אותנו לגעת בכל ערוץ ולבצע את זה בהתמדה. אסור לחשוב שאנחנו מכירים את גוגל ויודעים מה הוא אוהב" מסביר דן, ומוסיף "וכמובן, תמיד צריך לחשוב על הגולשים שלנו – מה הם מצפים לקבל בעמוד שלנו ואיך אנחנו יכולים לספק להם את התוצאה הטובה ביותר בהתאם לביטוי שחיפשו בגוגל".

האם האתר שלך מוכן לקידום אורגני בגוגל?

צוות המומחים מבית טופיק מדיה יבדוק את האתר שלך ויצור איתך קשר בנוגע לממצאים

אילו מישורים צריך לקחת בחשבון בקידום האורגני?

"הקידום האורגני מצריך מאיתנו, כמקדמי אתרים לבצע מספר פעולות. קודם כל לטפל ברמה הטכנית באתר. אתרי אינטרנט רבים נבנים על ידי חברות לבניית אתרים או בוני אתרים פרטיים אשר לא נותנים דגש מלא לאופן שבו גוגל אוהב לראות את האתר. בהתחלה אנחנו חייבים ליישר קו עם הדרישה של גוגל ולהפוך את האתר הזה ליותר ידידותי" אומר דן.

אוקיי, אז טיפלנו בכל הדברים הטכניים – מה הלאה?

"אחרי שיישרנו קו עם הדגישה של גוגל, אנחנו יכולים להתחיל לעבוד על מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה של העמודים באתר. בנוסף לכן, באופן הדגרתי לדאוג תמיד להוספה של תוכן חדש. כל עמוד באתר שלנו צריך לקבל התייחסות ולבצע לו אופטימיזציה שיגרום לגוגל להבין את העמוד בצורה יותר טובה ולמקסם את מלוא הפוטנציאל של אותו העמוד ברמת האופטימיזציה והתוכן בתוך העמוד. בנוסף לכך, חשוב מאוד להוסיף באופן קבוע עמודים חדשים ותכנים חדשים ואיכותיים (חשוב לציין) לאתר. ככה גוגל רואה שהאתר הזה חי ופעיל והוא מהווה מקור ידע סמכותי בתחום העניין שלו"

וזהו? כאן מסתיים תהליך הקידום?

"ממש לא. נושא נוסף שצריך לקבל התייחסות בקידום האורגני הוא הקישורים החיצוניים. ככל שאתרים חזקים וסמכותיים יותר יקשרו לאתר שלנו, כך גוגל יראה בקישורים האלה כמעין 'המלצות' על אותו אתר. חשוב מאוד גם במקרה הזה, לבצע את זה בצורה הדרגתית ולהפנות כל חודש לאתר שלנו כמות קישורים אשר הוגדרה מראש ולא לקשר בפעם אחת מאות קישורים, כיוון שזה לא נראה כמו משהו טבעי ואנחנו לא רוצים שגוגל יסמן אותנו"

אז בואו נסכם את תהליך הקידום האורגני

מתחילים במחקר מילות מפתח במטרה להבין אילו ביטויים אנשים מחפשים בגוגל במטרה למצוא את השירות או המוצר שאותו בעל עסק מציע. לאחר מכן טיפול בפן הטכני של האתר, אופטימיזציה והוספה של תכנים חדשים והזרמת קישורים מאתרים אחרים לאתר הלקוח.

כמה צריך לשלם על קידום אורגני?

"קידום אורגני יעלה לרוב בין 2,000 ל 5,000 ש"ח וזה משתנה בהתאם לרמת התחרות באותו התחום. אנחנו כמקדמים צריכים לתכנן כמה תוכן וכמה קישורים נרצה בכל חודש ובהתאם לזה לשכלל את עלות הליך הקידום" מסביר דן ומוסיף "אבל חשוב מאוד להבין שנכנסים כאן להרפתקה שאת התוצאות בה נראה עוד חצי שנה, שנה ולפעמים יותר. שהתוצאות מגיעות – זה משתלם!".

"מי שרוצה 'לנסות' חודש אחד ואז לראות אם ממשיכים, התהליך הזה לגמרי לא בשבילו. כן אפשר לראות מגמות של עלייה בתוצאות האורגניות אבל מדובר בתהליך הדרגתי, שצריך לבצע באופן נכון"

איך אפשר לעקוב אחרי מקדם האתר?

"בתהליך של קידום אורגני תמיד צריך להיות עם היד על הדופק ולבדוק אילו פעולות מבוצעות על ידי המקדם האורגני. דוח התקדמות ביטויים היא הדרך הראשונה שלנו לבדוק את פעולות המקדם, אבל לא רק. ניתן לבקש לראות את הקישורים החיצוניים אשר מפנים לאתר שלנו ואילו מאמרים התווספו לאתר. חשוב להבין כי לא כל החברות מספקות כחלק מהשירות גם תוכן וגם קישורים ולכן צריך לבדוק זאת לפני שסוגרים עסקה"

"אני מזמין אתכם לבדיקה חינם את כל מי שנמצא בתהליך קידום ועדיין לא רואה תוצאות או כל מי שרוצה לקדם את האתר שלו בגוגל ופשוט לא יודע איך להתחיל. זו בדיקה ללא עלות וללא התחייבות".

הדרך למקום ה-1 בגוגל מתחילה בשיחה עם מומחה

אנחנו רק צריכים את הפרטים שלך כדי שנוכל לבדוק ולחזור אליך עם כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

כתבות שכדאי לך לקרוא...