כל מה שעליך לדעת בעת כתיבת מודעה בגוגל

תוכן עניינים

אולי אתם תוהים מה אתם צריכים לדעת על כתיבת פרסומת בגוגל בתהליך של קידום ממומן בגוגל. הנה כמה טיפים כדי להבטיח שהפרסומת שלכם יעילה: לזהות את קהל היעד שלכם, להשתמש במילות מפתח וקבוצות פרסום, להוסיף קריאה לפעולה, ועוד. כתיבת מודעה היא קלה ברגע שאתה יודע מה קהל היעד שלך הוא מחפש. ברגע שיש לך את היסודות למטה, זה הזמן להיות יצירתי!

זיהוי קהל היעד שלך

זיהוי קהל היעד שלך הוא צעד ראשון קריטי בתהליך השיווק. לא רק שזה יעזור לך להתאים את המסר שלך לקבוצה מסוימת, זה גם יעזור לך להגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון. ידיעת קהל היעד שלך תעזור לך לפתח את המסר הנכון ולשפר את הסיכויים שלך להמיר אותם ללקוחות נאמנים. אם אתה יודע את הצרכים של הקהל שלך ורוצה, אתה תהיה מצויד טוב יותר לעצב מודעה כי מהדהד איתם.

באופן אידיאלי, אתה צריך קודם לזהות את קהל היעד שלך כדי לזקק את המיקוד שלך. זה ייקח קצת זמן לבוא עם רשימה של האנשים האלה, אבל המאמץ יהיה שווה את זה. קהל היעד שלך הוא לא אנשים שלא אוהבים יוגה או שאין להם זמן או רצון לתרגל את זה. כדאי גם לקחת בחשבון שאנשים שלא נהנים מיוגה לא רואים בזה תרגיל יקר.

ברגע שתבינו את קהל היעד שלכם, תצטרכו לזהות איזה תוכן הם נהנים לקרוא או לצפות. אתה יכול לעשות את זה על ידי ניתוח קהל המדיה החברתית שלך. אתה יכול גם לבדוק את האינטרסים של הקהל בנישה שלך. זה יהיה מפתיע לראות איזה אנשים מתעניינים ביותר באותו נושא כמו שאתה. ואם אתה לא יכול לקבוע את הדמוגרפיה המדויקת של קהל היעד שלך, השתמש Google Analytics כדי להצביע על הדמוגרפיה המדויקת שאתה רוצה.

כדי ליצור מודעות שמהדהדות עם הקהל שלכם, חשוב שיהיה מידע על האינטרסים שלהם. הבנת תחומי העניין של הקהל תעזור לך לחשוף את המניעים והתשוקות שלהם. לדוגמה, סביר להניח שצרכנים הנהנים מרכיבת אופני כביש ירכשו במהלך האביב אופני כביש חדשים, שכן זו העונה למירוצי דרכים. אם אתה ממקד אנשים שנוסעים הרבה, לשקול פיתוח קמפיין שמתמקד בנושא זה.

אתה יכול גם להשתמש באישיות אופי כדי לעזור לך להבין את הלקוחות שלך. הייצוגים הבדיוניים האלה יעזרו לך לזהות את הלקוחות האידיאליים שלך ואיך להגיע אליהם. זה יאפשר לך לתפור את המסר שלך כדי לענות על הצרכים שלהם. זכור את מטרות הקהל בעת יצירת עידוד התמקד במאפיינים החשובים ביותר. אל תיסחף יותר מדי עם תכונות מפוארות שקהל היעד שלך לא ישתמש בהן.

למידע נוסף הכנסו לאתר https://ppc-israel.co.il/ וקבלו עולם שלם של טיפים והמלצות בנושא קידום ממומן.

יצירת קבוצות פרסומת

אתם צריכים ליצור קבוצת פרסומת עם מילות מפתח וטקסטים פרסומיים שמתייחסים לקהל מסוים או נושא נושא כאשר אתם כותבים פרסומת בגוגל. קבוצות פרסום חשובות כי גוגל תביט בהן כאשר תחליט עד כמה המודעה שלך רלוונטית. אתה אפילו יכול להפוך את קבוצות הפרסום שלך ליותר ספציפיות לקהל ספציפי, כמו אלה שמחפשים מוצר או שירות מסוים.

יצירת קבוצות פרסום בעת כתיבת פרסומת בגוגל מסייעת לך לבנות קמפיין פרסום חזק יותר, והוא יכול להגדיל את הציון האיכותי שלך ולהוריד את העלות שלך לכל לחיצה. מודעות יכולות לעזור ללקוחות הפוטנציאליים שלך למצוא את העסק שלך באינטרנט ולהסיע את התנועה לאתר שלך. הם גם יכולים לעזור לך לשפר את ROI שלך על ידי הגברת מכירות ונהיגה בתנועה. בצע את הצעדים האלה כדי ליצור קבוצות פרסומת:

עדיף להשתמש במוצר ליבה או שירות בעת יצירת קמפיין פרסום. תצטרך לחקור מילות מפתח שקשורות למוצר הליבה שלך. משימה זו יכולה להיות קלה יותר על ידי כלים כמו Google Keyword Planner. לאחר בחירת מילות המפתח, לכתוב מודעה לכל קבוצת פרסום.

שימוש בתוכנית הפרסום חיוני להצלחה. בעוד גוגל ממליצה להשתמש ב-10 מילות מפתח לכל קבוצת פרסום, רוב המומחים מסכימים שהגבלה זו נמוכה מדי. באפשרותך לבחון מספר רב של גרסאות מודעה על ידי יצירת קבוצות פרסומת המכילות כמה שפחות שלוש מודעות למילת מפתח. ניתן להשתמש בקבוצות פרסום כדי לבחון כותרות וטקסט להמרה מקסימלית.

יצירת פרסומות היא צעד מכריע במסע פרסום מוצלח. זה יעזור לך לעקוב אחר הביצועים של כל מודעה ולזהות אילו מהם מבצעים הכי טוב. זכור להוסיף מילות מפתח לכל קבוצה. זה מאפשר לך למקד קהל ספציפי ולייעל את המודעה עבורם. אפשר גם ליצור קבוצת פרסומות עם מילות מפתח דומות כדי להבטיח שהן יופיעו יחד.

כאשר יש לך כמה מודעות רצות באותו הזמן בקבוצת פרסום, אתה יכול לבחור איך הם יועברו. באפשרותך לבחור לסובב את המודעות שלך באופן שווה במשך היום, או לסובב אותן לפי שיעורי הסי-טי-אר וההמרה הטובים ביותר. רוב המפרסמים בוחרים באופן שווה בהתחלה, אבל אם אתה רוצה לבחון אפשרויות שונות, אתה יכול לשנות אותן לאחר ניתוח התוצאות שלך.

שתי קבוצות פרסום פעילות צריכות להיות זמינות לכל קמפיין. כל קבוצת פרסום צריכה להכיל מילות מפתח ופרסומות טקסט רלוונטיות לנושא. אתה צריך גם לכלול שתי פרסומות, או סיטילינקס, עבור כל קבוצת פרסומות. ניתן להשתמש בהרחבות אלו כדי לקדם קישורים נוספים לאתר האינטרנט שלך באמצעות add אחד. כדי להוסיף סיומת פרסומת, עליך גם לבחור את המדינה שבה ברצונך לפרסם.

הוסף קריאה לפעולה

קריאה לפעולה היא חלק חשוב בהפיכת הפרסומת שלך להצלחה. צריך להיות ברור מה יעשה כפתור הפעולה של הקריאה למשתמש. כפתורי הקריאה הטובים ביותר לפעולה משלבים שפה משכנעת עם עיצוב מעוצב היטב. באופן אידיאלי, הם צריכים להיות ממוקמים בצבע בהיר על חלל לבן וצריך להתבלט מהרקע. עקוב אחר ההנחיות של גוגל בנוגע לכפתורי קריאה לפעולה.

בפרסום SaaS, מסע הלקוחות הוא בדרך כלל ארוך יותר, הדורש טיפוח עופרת ושילוב לקוחות. הרבה משווקים משתמשים בקריאה לפעולה ”Get a Demo”, שהיא קריאה לתיאור תמציתי, פעולה שיש לה השפעה משמעותית על שיעורי ההמרה. באופן דומה, עותק הפרסומת של צ 'יפוטלה כולל את ”Get 30 Days Free Yoga” כקריאה לפעולה כדי להמיר לקוחות פוטנציאליים. גם העותק וגם כפתורי הקריאה לפעולה צריכים להיות בצבע אחר.

אתר האינטרנט של זארה, למשל, נוקט בגישה אופנתית-קדימה באיי-Commerce. כפתור ”תצוגה” מפנה את המבקרים אל דפי המוצר של קווי הבגדים החדשים. זה מטפח משתמשים מהשורה הראשונה שיכולים להיות מופנים לקופה. באופן דומה, בדף הבית של בילשרק יש קריאה לפעולה שמרכזה במחשבון החיסכון.

הוספת קריאה לפעולה למודעה שלך היא פשוטה כמו שינוי המבנה שלה. Google AdWords מאפשר לך לשנות את הכתובת ואת שם פעולת הקריאה. שם הקריאה לפעולה יוצג בפרסומת. ברגע שתשנה את השם, תוכל גם לשנות את הכותרת, התיאור והתיאור של המודעה שלך.

הוספת קריאה לפעולה למודעה שלך היא אחת הדרכים הטובות ביותר למקסם את ההמרה. למרות שזה אולי נראה ברור, סי-טי-איי ממוקמים היטב יכולים להגדיל את שיעורי ההמרה וההתנגשות שלכם. CTA בדרך כלל יש רק שש עד שמונה מילים. תעשה את זה קצר, פשוט, ולעניין. התחל בקריאה לפעולה עם פועל (כמו ”קנה”), תואר (”עכשיו”) או עם נושא (כגון ”פנוי” ו ”בוק”). לאחר מכן, השתמש בסעיף כפוף שמסתיים במילת יחס, כגון מנחת עסקים.

אסטרטגיית השיווק שלך צריכה לכלול קריאה לפעולה. מלבד ההחלטה להשתמש בקריאה לפעולה, אתה גם צריך לחשוב על הקהל. האם אתה מיקוד הדמוגרפיה של הקהל צפוי להיות דומה לשלך? אם כן, הקריאה שלך לפעולה אמורה להתאים. כפתור פשוט עם קריאה לפעולה ברורה יכול ללכת דרך ארוכה בהמרות נהיגה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

כתבות שכדאי לך לקרוא...