למה כדאי ללמוד קורס אוטומציה? ‏

תוכן עניינים

קורס מומחי אוטומציות הוא אפשרות מצוינת אם אתה מעוניין בסביבת העבודה העתידית. קורס זה ילמד אתכם את יסודות האוטומציה וחשיבותה במקום העבודה. לקורס זה יתרונות רבים, ותוכל להפיק אותו מנוחות ביתך. ‏ יתר על כן, תוכל למצוא קורסי הכשרה מעמיקים באינטרנט. הקורס יועיל לך כל עוד תוכל להבין את המושגים.

מה זה אוטומציה?

האוטומציה מועילה בתחומים רבים. אוטומציה יכולה לשחרר עובדים ממשימות חוזרות ונשנות. אוטומציה אפשרה לבטל את הצורך במלצרים בתעשיית המזון. מערכות אוטומטיות יכולות גם לחסוך זמן וכסף למפעילים. בנוסף, תוכנת CRM עזרה לחסוך זמן וכסף לעסקים. עבור סקירה מלאה של סוגי האוטומציה השונים, קרא הלאה. תתחילו לעשות אוטומציה למשימות שלכם. הנה כמה דוגמאות של משימות נפוצות שניתן לבצע היום.

אוטומציה היא שימוש בטכנולוגיה כדי לבצע משימה במשרד. דוגמאות לאוטומציה כוללות תוכנות מחשב ומכשירים אלקטרוניים אחרים שיכולים לבצע משימות ללא כל מעורבות אנושית. על ־ ידי אוטומטיזציה של משימות שגרתיות, מנהיגים עסקיים יכולים לשחרר משאבים יקרי ערך כדי לעבוד על פרויקטים מעניינים יותר. אבל למרות היתרונות, אוטומציה היא לא בלי החסרונות שלה. אוטומציה יכולה להסיר את האלמנט האנושי מאינטראקציה עם לקוחות ושותפים. עובדים מתקשים להסתגל לשינוי. למרות זאת, האוטומציה מהווה מוקד עיקרי של טכנולוגיה ומקבלי החלטות עסקיים. בהתאם לכך, 32% ממקבלי ההחלטות העסקיות מחשיבים את האוטומציה כאחת מהעדיפויות העליונות שלהם בכל הנוגע לתהליך שיפור יוזמות.

למה אתה צריך ללמוד אוטומציה?

אוטומציה חוסכת זמן. אוטומציה היא מהירה וקלה. המבחנים זהים. משימות אלה אינן משימות אנושיות ולכן אוטומציה אינה צריכה לחשוב או לדבר עם אנשים. משימות אוטומטיות הן בעלות נמוכה וניתן לתקן על ידי בני אדם. אם אתה עושה עבודה טובה אתה עשוי לקבל קידום או העלאה.

רוב חומרי האימון לא הולכים מעבר ליסודות ורבים מהם לא מראים מצבים אמיתיים. כאשר מפיקי התוכן מסבירים מושגים ועקרונות, הם משתמשים בדוגמאות קטנות. זה הרבה יותר קל להבין כאשר דברים מוסברים בצעדים קטנים. זוהי תכונה מרכזית בלמידת אוטומציה. אבל חשוב לזכור שאתה לא יכול לעשות אוטומטי אם אתה לא יודע איך לבדוק.

עליך להיות מסוגל לדבר את השפה ולהשתמש בכלים לאוטומציה אם אתה מפתח אוטומציה. בדרך זו, תוכל לתקשר ולהבין את נקודת המבט שלך לחברים אחרים בצוות שלך. יהיה לך גם יותר ביטחון עצמי ופורטפוליו טוב יותר. וברגע שיש לך בסיס חזק בשפה, אתה תמצא אוטומציה הרבה יותר קלה לניהול. אם אתה לא בטוח איפה להתחיל, לצפות בסרטון זה על ידי ידע תכנות.

שימוש בכלי אוטומציה לבדיקת קוד פתוח הוא גם דרך מצוינת להתחיל. כלים אלה הם לרוב בחינם ויכולים לעזור לכם לבצע אוטומציה ליישומים שונים, כולל Gmail, Microsoft Office, ו-Amazon. בזמן שלא תכתוב קוד, תצטרך כישורי תכנות בסיסיים כדי להיות מהנדס אוטומציה. מסלול קריירה זה הוא בשבילך אם אתה מעוניין באוטומציה.

כשיש לך זמן, תוכל גם לנכוח באתר אינטרנט או בשיעורים שבהם מומחים בתעשייה דנים בחוויותיהם ובמנהגיהם הטובים ביותר. מומחי אוטומציה הם לעתים נדירות מאוד, אבל יש להם שפע של עבודה לעשות. שיתוף פעולה עימם יכול להועיל ככל שיוכלו לחלוק עימך את הידע והניסיון שלהם. תהיה לך גם ההזדמנות להתחבר עם מהנדסי אוטומציה אחרים ולקבל תמיכה מאחרים. זוהי ההזדמנות האידיאלית להתחיל את קריירת האוטומציה שלך אם אתה לא בטוח.

כלי אוטומציה מומלצים

ישנם כלים רבים זמינים לאוטומציה סוגים שונים של משימות. Appium היא מסגרת האוטומציה המועדפת על צוותי פיתוח תוכנה רבים. Appium הוא כלי האוטומציה הנייד הפופולרי ביותר. Appium מציע סט חזק של כלי הקלטה ופיתוח שמפשט את כתיבת המבחן. אפיום יכול להשתלב עם תהליך הפיתוח הקיים משום שהוא פועל באינטגרציה רציפה. באפשרותך לבצע בדיקה אוטומטית באמצעות מספר כלים או מספר משימות שונות.

בהתאם לרמת המיומנות שלך, אתה עשוי להיות מעוניין ללמוד כיצד כלים מסחריים יכולים להיות אוטומטיים. לכלים מסחריים יש אולי יותר תכונות וגמישות, אבל תצטרך להשקיע גם באימונים וגם בתחזוקה. AutoIT הוא כלי אוטומציה חינמי שיכול לשמש לאוטומציה של אלפי מחשבים. כיום משתמשים בו למטרות בדיקה. למרות שסלניום ואוטואיט הפכו לכלי אוטומציה פופולריים, הם מוגבלים ביכולתם לתקשר עם יישומי UWP או WPF.

עבור אפליקציות מובייל, Appium הוא כלי קוד פתוח התומך בסוגים רבים של יישומים. הוא תומך ביישומי אינטרנט מקומיים, היברידיים וניידים, ומבוסס על ארכיטקטורת הלקוח/שרת. קל מאוד להתקין את זה וזוכה לפופולריות רבה במהלך השנים. עבור יישומי שולחן העבודה, כדאי שתשקול להשתמש ב ־ QuickTest Professional או Unified Functional Tession, שני כלים שפותחו על ידי Hewlett-Package. אף ־ על ־ פי שהם אינם זהים, שניהם יכולים לעזור לך להגשים את מטרותיך.

אם אתם לוקחים קורס מקוון כדי ללמוד איך לאוטומט תוכנה, תצטרכו כמה כלים כדי להשלים משימות. טסטסואיט משי הוא כלי אוטומציה פונקציונלי ורגרסיה מוביל שהוא חופשי. משי גם מציע סביבת שיתוף פעולה שבה אתה יכול לשתף עיצוב מבחן עם אחרים. ניתן גם להשתמש במלפפון, כלי קוד פתוח BDD המתמקד בחוויית משתמש הקצה. לחלופין, ניתן להשתמש ב ־ SoapUI, המציע מסגרת אוטומטית לבדיקת API מקצה לקצה עבור SOAP.

אוטומציה – המקצוע של העתיד

למרות התחזיות כי אוטומציה תהפוך את עובדי האדם למיושנים, זוהי מציאות שתפקידי העבודה ימשיכו להתפתח, במיוחד בתחום העסקי. רובוטים ותוכנות תוכנה יחליפו בסופו של דבר את בני האדם בעזרת התקדמות טכנולוגית. החדשות הטובות לגבי תוכנת אוטומציה היא שהיא תפעל לפי כללים הגיוניים ותעשה את העבודה שאתה מבקש ממנה לעשות, בתנאי שאתה לא עוקב אחריה כל הזמן.

זה ישפיע גם על תעשיות מסוימות, כמו תעשיית המזון ועבודות תמיכה במשרד. נכון לעכשיו, משרות אלה מוחזקות על ידי אנשים ללא תואר אקדמי, בעוד ש-60% מתפקידי התמיכה במשרד מוחזקים על ידי אנשים עם תעודת בגרות. אוטומציה היא בלתי נמנעת. זה ישבש מקומות עבודה רבים אבל גם ייצור מקומות עבודה חדשים שדורשים פחות השכלה או הכשרה. אוטומציה תשפיע גם על תעשיית שירותי המזון בה נערכו עבודות רבות ללא תואר אקדמי.

בעוד שהאוטומציה תהפוך את העבודות ליעילות וגמישות יותר, היא תגרום גם להפסדי עבודה וחילוקי דעות חברתיים-כלכליים. עסקים יוכלו להשתמש בטכנולוגיה חדשה כדי להגדיל את היעילות ולהפחית עלויות. עבודות קיימות יצטרכו להסתגל כדי להכיל מקומות עבודה חדשים. כאשר העובדים ילמדו להסתגל למשימות אוטומטיות, הם יגלו שהמכונות ישלימו את עבודתם. בינה מלאכותית תבצע משימות שגרתיות ותפנה את העובדים האנושיים להתמקד בעבודה יצירתית או חדשנית. וההשפעות של טכנולוגיה זו ישפיעו על מקצועות רבים, במיוחד אלה בתחום העסקים.

בעוד רובוטים יכולים לבצע משימות מסוימות בשיווק, הם לא יכולים להשתמש בהיגיון דמוי אדם. עובדים דמויי אדם נדרשים לבצע עבודות מסוימות כמו כתיבה. בתעשיות רבות, כולל ייצור ומכירות קמעונאיות, רובוטים אוטומטיים מחליפים בני אדם. למעשה, כלכלנים צופים שיותר ממיליון עבודות ידע יוחלפו במכונות עד 2020.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

כתבות שכדאי לך לקרוא...