משרדי אדריכלים מוביל בישראל

תוכן עניינים

בראש משרד אדריכלים מוביל בישראל – Indoor Arch – עומד ארד שרון, דור שלישי לאדריכל בוגר A.A. בית ספר. הוא הנכד והאדריכל של אריה שרון, שהיה בוגר הבאוהאוס וזכה בפרס ישראל באדריכלות. אביו היה שותף בדור השני של המשרד והיה פעיל בהוראה באוניברסיטת תל אביב, בטכניון ובבתי ספר מובילים נוספים לעיצוב.

א.ר.גרינברג אדריכלים בע"מ, הינו משרד מוביל לעיצוב פנים בישראל. רון גרינברג הקים את המשרד בשנת 1990. בראש המשרד עומד כיום יצחק ישר, פרופסור לשעבר. המשרד מתמחה בעיצוב משרדי תאגידים, משרדי ממשלה וחברות הייטק. בניין המשרדים ברמת גן תוכנן על ידי משרד בראשות אלדר שרון.

לוי אדריכלים

מירון לוי אדריכלים. אלדר שרון, הבן אריה שרון, הקים את המשרד בשנת 1999. הוא מספק פתרונות אדריכליים עם עיצובים יצירתיים למשתמשי בניין. הקונספט הייחודי של חללים ציבוריים שפיתח המשרד זכה לשבחים. המשרד הוקם על ידי אדריכל צעיר והוא הגדול בישראל. הנה רשימה של כמה מהפרויקטים המרשימים שלה.

מירון לוי אדריכלים. משרד זה קיים 65 שנים, ובנה כמה מהמבנים האייקוניים ביותר בתל אביב. התפיסה הפונקציונלית הייחודית של יצחק ישר למרחבים ציבוריים היא ללא תחרות. ליצחק ישר חוש אסתטי ייחודי, והתמקדות חזקה בפיתוח שפה עיצובית המובילה לתוצאות פרויקט מוצלחות. זה הופך את המשרד לבחירה מובילה בפרויקטים של עיצוב פנים בישראל.

אחד ממשרדי האדריכלים הבולטים בישראל. החברה זכתה בפרסים רבים על הקונספט הפונקציונלי הייחודי שלה והיא מחויבת לשילוב הטכנולוגיות העדכניות ביותר בעיצוביה. חברת Y&R אדריכלים מציעה גם שירותי עיצוב פנים ועיצוב פנים. משרדיה ממוקמים בתל אביב. משרד אדריכלים מוביל בישראל – Indoor-Arch. משרד אדריכלים מוביל בעיר ישראלית מובילה. א לוי אדריכלים

מייסליטס אדריכלים

מייסליטס כסיף רויטמן אדריכלים, הממוקם בתל אביב, הינו משרד אדריכלים מוביל בישראל. מאור רויטמן ואודי כסיף הקימו את המשרד בשנת 2008. פרקטיקה אדריכלית מובילה בישראל – קשת פנימית para: Y&R אדריכלים. Y&R הינו אחד ממשרדי האדריכלות הגדולים והחדשניים בארץ. אנשי המקצוע של החברה הם פותרי בעיות ותהליך העיצוב מפושט.

אינדור אדריכלים

משרד אדריכלים מוביל בישראל – Indoor-arch זכה במספר פרסים, ביניהם הפרס הבינלאומי למצוינות באדריכלות לשנת 2018. החברה מתמחה גם בעיצוב פנים. משרד אדריכלים מוביל בישראל – Y&R אדריכלים. המבנה הוא הגבוה בארץ והושלם תוך זמן קצר מאוד. הוא ממוקם ברובע התרבות הלאומי של ירושלים ליד האוניברסיטה העברית.

משרד אדריכלים מוביל בישראל – Indoor-arch שואף לעשות שינוי. החברה ידועה בבנייני משרדים ברמה עולמית המציעים נופים חסרי תקדים של העיר. החברה עוסקת בתכנון פרויקטים גדולים למגורים ברחבי ישראל משנת 1986. הסטודיו זכה לשבחים על נקודות ציון רבות שיצר במהלך קיומו. המבנה נקרא על שמו של ארנון ניר, מייסד המשרד.

מטרת החברות – ליצור סביבת מגורים יפה ופונקציונלית

מטרת החברה היא ליצור סביבת מגורים יפה ופונקציונלית. למרות העובדה שהפרויקט קטן, המשרד מיועד להוות מרכז ללמידה. מעצביו עבדו במספר פרויקטים בינלאומיים בעלי פרופיל גבוה, ביניהם האקדמיה ללשון העברית בירושלים. משרד אדריכלים מוביל בישראל – Indoor-Arch ו-Getie Perl

המשרד חבר בארגון המהנדסים והאדריכלים הישראלי ובעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה. הצוות שלהם כולל 55 אנשי מקצוע מהשורה הראשונה כולל אדריכלים, מעצבים ומתכננים אסטרטגיים. כיום הם עובדים על מגוון פרויקטים ומשלבים טכנולוגיה מתקדמת בתהליכי העיצוב שלהם. AUERBACH HELEVY שואפת לעצב סביבה נוחה ומסבירת פנים הן למבקרים והן לתושבים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

כתבות שכדאי לך לקרוא...