מתנות לכנסים ואירועים עסקיים

תוכן עניינים

אולי אתם מתלבטים על מתנה לכנס או לאירוע עסקי, המאמר הזה בדיוק בשבילכם. כמה רעיונות הם נייר מכתבים, אוזניות בוז, בקבוקי מים, ותיק עיפרון נסיעות. אפשר גם לתת בקבוק יין או שמפניה מותאמים אישית. איך אתה בוחר את המתנה הנכונה? בואו נסתכל על כמה אפשרויות שונות למטה. אנחנו גם כללו כמה פריטים שימושיים כמו ספלי נסיעות וספלי קפה.

נייר מכתבים

ערכת ועידה ממותגת חיונית לכל חברה. אין להתעלם מנייר מכתבים לאירועים עסקיים וכנסים. נייר מכתבים יכול לעזור לך לבנות את המותג שלך וליצור קשרים, לא משנה אם אתה מארגן ועידת עסקים בינלאומית או רק מפגש קטן של חברים. עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, בטוח שיש מוצר שיתאים לנושא האירוע שלכם. הנה כמה אפשרויות נהדרות לנייר מכתבים ממותג ואספקת ועידה.

תערוכת הכתיבה הלאומית היא תערוכת המסחר המובילה בצפון אמריקה המוקדשת לכל הדברים הנייחים. תכנית זו חוגגת את יום השנה ה-69 שלה בשנת 2019 עם שורה מככבת של מציגים וסמינרים חינוכיים מקיפים. הוא כולל גם אירועי רשת והזדמנויות שיווק מוצלבות שהן במקום השני. תערוכת הכתיבה הלאומית היא היעד העיקרי לעסקים למצוא את החידושים החדשים ביותר בנייר מכתבים. למידע נוסף, בקר בנייר מכתבים.

לוחות שנה ומארגני פתקים דביקים הם פריטים חיוניים במשרד. ניתן להשתמש בהם מחדש וליצור חשיפת מותג קבועה. אולי תשקול להזמין מחברת מותאמת אישית ועט תואם. זה יציג את הלוגו שלך בצבע מלא. פד פתק מותאם אישית עם הלוגו של החברה שלך על זה הוא פריט קידום ייחודי עבור ועידה ואירועים עסקיים. מה לגבי מחברות מולסקין ממותגות עם הלוגו של החברה שלך?

אוזניות Bose

אוזניות בוס הן מתנה נהדרת למנהלי תאגידים או לכל מי שרק רוצה להראות לבוס שלך שאכפת לך. אוזניות Bose זמינות בסגנונות רבים ומאפיינות טכנולוגיה חדשנית. איזו תכונה במיקרופונים באוזן, אז המתקשר שלך לא יפספס כלום. אחרים מציגים כפתור בקרת נפח באוזניים, וחלקם מייעצים לכפתורי Microsoft Teams. A20 (ר), Aviation Adset הוא רעיון מתנה גדול. ה-A20 (r) מציע הפחתת רעש עדיפה על כל אוזניות אחרות, בזמן שהוא עדיין מספק קול ברור כשמש. אוזניות אלו קלות לנשיאה תודות למגוון תכונות. הוא גם מאוד קל ב-340g, מה שהופך אותו לאידיאלי לנסיעה ארוכת טווח.

לאוזניות Bose 700 UC יש מערכת מיקרופון חדשנית שיכולה לבטל רעשי רקע ולבודד את קולו של הרמקול. טכנולוגיה זו מאפשרת למאזין שלך לשמוע את קולך בצורה ברורה ולשתף פעולה. מודול BOSE USB Link Bluetooth מספק חיבור אלחוטי אמין המאפשר לך לקפוץ על שיחה מבלי להחמיץ דבר. עם אוזניות אלה, אתה יכול בקלות להחליף מקורות שמע ואפילו להאזין למוזיקה מהמחשב הנייד שלך.

בנוסף לסדרת האוזניות האלחוטיות בלוטות ', טכנולוגיית ביטול הרעש הפעיל של אוזניות Bose 700 UC הופכת אותם לבחירה המושלמת עבור רמקולים. המיקרופונים על האוזניות מנטרים רעש סביבתי ומבטלים צלילים לא רצויים. אוזניות אלה מצוידות במבנה האוזניות האקוסטיות TriPort, הממקסם את החלל האקוסטי בתוך האוזניות. כמתנה, אוזניות אלה ירשימו את הנמען ויאפשרו להם להתמקד באופן מלא במצגת.

בקבוק מים

בקבוקי מים הם פריט קידום מכירות נהדר. לא רק שהם עושים מתנות גדולות לכנסים, הם גם עושים מזכרות מצוינות. אתה יכול להתאים בקבוק מים לכל אירוע, ולבחור עיצוב שמשקף את האישיות של המותג שלך. בקבוק מים עם הלוגו שלך עליו יהיה מוערך במשך חודשים רבים, אפילו שנים. גם אם המקבל לא שותה מים, הם עדיין יכולים לקחת את בקבוקי המים הניתנים לשימוש איתם לכל מקום שהם הולכים.

בקבוק מים הוא פריט שלל תאגידי פופולרי. זה פריט פופולרי של תאגידים שמשתתפים בכנס ישתמשו בו בזמן ביקורים. בקרוב הם יתרגלו לראות את המותג שלך מודפס על בקבוקי מים. ניתן להשתמש בבקבוקי מים כדי לתמוך במאמצי הקיום של הכנס שלכם. כאשר תבחר שלל לכנסים, תן דעתך לקהל שלך ותימנע מפריטים שניתן לשבור בקלות או בגדול מדי. בחר שלל שישמש זמן רב לאחר הוועידה.

קניית בקבוקי מים לשימוש חוזר היא גם אפשרות מצוינת, במיוחד אם במקום האירוע יש תחנת מילוי מים. אחרת, אתם יכולים לשקול בקבוקי מים חד פעמיים, שהם יותר ידידותיים לתקציב ושימושיים. אתה יכול גם למסור סוכריות גומי או דברים טובים אחרים יחד עם בקבוק המים שלך. אלה בטוח להצית דיון. אם קהל היעד שלך אוהב את הטעם של סוכריות גומי, לשקול לתת להם אחד אם יש להם אחד.

כאשר בוחרים בקבוק מים לתת כשלל תאגידי, שקול את סוג הכנס או האירוע. בקבוק מים ידידותי לסביבה יכול להיות הבחירה הטובה ביותר לטיולים למקרר המים. יתר על כן, עט מותאם אישית עם לוגו החברה שלך עליו צריך להיות משמעותי ולהרגיש עשוי היטב. לבסוף, כרית עכברים ממוחזרת היא אפשרות מצוינת לשלל כנסים ואירועים עסקיים.

מקרה עיפרון נסיעות

אם אתה מנהל תאגידי ומשתתף בכנסים או באירועים עסקיים באופן קבוע, השקעה בתיק עפרונות יכולה להיות רעיון חכם. קל להשתמש בהם, הם יעילים וקלים לספינה. בגלל גודלם הקטן, סביר להניח שהם יתאימו לתיק או לתיק הגב של אדם. תיק עיפרון מעוצב היטב לא רק יגן על הכלים שלך, אלא גם יגרום לך להיראות מקצועי.

תיק עט יכול להחזיק יותר מעט אחד. ישנם מקרים שיכולים להחזיק שישה עטים, ותא אחד לפריטים אחרים. הרבה קופסאות עט מגיעות עם כיסים נוספים עבור פריטים גדולים יותר. מקרה הנוסע של קאווקו יכול להחזיק עד שישה עטים ויש לו כיס נוסף עבור פריטים אחרים. סגירת הרוכסן של התיק שומרת על עטים ועפרונות מאובטחים ומוגנים מפני הפלה.

כלי רחצה

מלון יכול להציע חבילת פתיחה עם כלי רחצה לאורחיו. רוב המלונות נעים לעבר בתי מרקחת כדי להפחית פסולת פלסטיק. רוב האנשים אינם צריכים לארוז מוצרי רחצה, אך אלה בעלי עור רגיש או אלרגיות צריכים לארוז לפחות כמה פריטים בגודל סטנדרטי. הנה כמה רעיונות לתיק שלך. אנו מקווים שתמצא את התועלת הבאה. כמו כן, תזכור לארוז גם מוצרי רחצה לנסיעת העסקים שלך!

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

כתבות שכדאי לך לקרוא...