פרסום באינסטגרם למתחילים

תוכן עניינים

אם אתה רק מתחיל עם מסעות פרסום, אולי אתה תוהה מדוע אינסטגרם כל כך חשוב. אינסטגרם מציעה חווית פרסום ייחודית הודות למספר גורמים מרכזיים.

הפופולריות של הפלטפטורמה – אינסטגרם היא פלטפורמה ענקית עם כמעט 500 מיליון משתמשים פעילים מדי יום. המספר הזה הוא סיבה גדולה לפחות להיות בעלת נוכחות בפלטפורמה.

תוכן ויזואלי – אינסטגרם מבוססת על חזון, וכידוע, האינטרנט מבוסס על חזון.

שימוש בהאשטגים –  האשטגים הם כעת חלק בלתי נפרד מאינסטגרם. הם נהדרים לחיבור קהלים גדולים באמצעות חוויות או תשוקות משותפות. נשמע כמו המקום המושלם לפרסם לנו!

אפשרות לפרסום הקמפיין גם בפייסבוק – מודעות אינסטגרם מוצגות דרך מנהל המודעות של פייסבוק. זה נותן לך את היתרון הייחודי של הפעלת מסעות פרסום בשתי הפלטפורמות בו זמנית.

קל לשימוש – צור פרופיל עסקי באינסטגרם ואתה מוכן! פרופילים עסקיים נוצרים ומתוחזקים בדיוק כמו פרופילי משתמשים רגילים.

כפי שאתה יכול לראות, אתה לא צריך להתאמץ כדי למצוא את היתרונות של פרסום ממומן באינסטגרם. מצא דרך לנצל את הנקודות הללו ולבנות סביבן מסע פרסום. זוהי פלטפורמה שאולי כבר הכרת. השתמש בו לטובתך.

יתרונות שהעסק שלך יכול לקבל עם מודעות אינסטגרם

אם אתה מקים עסק חדש, אינסטגרם היא הדרך המושלמת להגיע ולמשוך קהל רחב, ובכך להגביר את המודעות למותג שלך.

הפעלת מודעת אינסטגרם היא דרך מצוינת "להראות את הפנים שלך" ולהגביר את המודעות לאתר האינטרנט שלך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוסיף כפתור קריאה לפעולה לתוכן שלך, כמו "קנה עכשיו", ולהוסיף קישור המשויך לחנות או למוצר שלך. אסטרטגיה זו פועלת גם עבור קמפיינים ליצירת לידים שבהם אתה רוצה שהלקוחות ילמדו יותר על השירותים שלך.

בניית זיהוי מותג היא אף פעם לא רעיון רע. שיווק באמצעות תוכן יכול לקחת אותך רחוק. תוכן איכותי יכול להוביל לאחוזי מעורבות יעילים יותר ולאפשר לקהל שלך לשייך את עצמו למותג שלך.

נסה לא להתמקד במספר המכירות שאתה מקבל בהתחלה. התמקד באסטרטגיה שמבטיחה לאנשים ידעו מי אתה והמכירות יגיעו בעקבותיה.

עם בסיס משתמשים של מעל מיליארד, אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הטובות ביותר להגיע לקהל היעד שלך. מודעות אינסטגרם משתמשות באותו אלגוריתם מיקוד כמו פייסבוק, שהוא כנראה כלי המיקוד המפורט ביותר בשיווק כיום.

איך זה עובד?

המדיה החברתית עוקבת ומחלקת כל צרכן לקטגוריות על סמך התנהגותו, מיקומו ופרמטרים נוספים. כשאתה ממקד לקהל שלך לפי סוג צרכן, אתה מתחיל בבחירת נתונים דמוגרפיים – הגיל, המגדר או המיקום שלהם. לאחר מכן תוכל למצוא רשימה של קהלים על סמך הלייקים שלהם והתנהגויות המדיה החברתית שלהם (כלומר תחומי העניין). בחירת הקהל שלך על סמך מה שחשוב לו נותנת לך הזדמנות ייחודית לתפוס את קהל היעד שלו במעורבות אמיתית.

תן ללקוחות שלך לדעת עליך

כמו כל פלטפורמת מדיה חברתית, אינסטגרם היא מקום מצוין לחלוק את המחשבות והרעיונות שלך או אפילו להתחיל שיחה עם הקהל שלך. אתה יכול לשתף כל דבר כל עוד הוא מושך מבחינה ויזואלית. אל תהסס לשתף את הדעות והחוויות שלך באינסטגרם – תן לקהל שלך לדעת עליך.

אתה יכול לעשות זאת על ידי פרסום תמונה או סרטון כפוסט או על ידי העלאת סטורי לאינסטגרם שלך אשר יהיה זמין לקהל שלך למשך 24 שעות. סטורי, תמונה או סרטון אינסטגרם טובים שווים יותר מאלף מילים באינסטגרם.

עורר השראה בקהל האינסטגרם שלך להתחבר לעסק שלך עם תוכן איכותי, ואם הרעיונות שלך תואמים את שלהם אתה תקבל מעורבות ארוכת טווח.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

כתבות שכדאי לך לקרוא...