קורס בניית אתרים בוורדפרס

קורס בניית אתרים בוורדפרס

תוכן עניינים

קורס בניית אתרים בוורדפרס הוא חלק חיוני מההשכלה המקוונת שלך, וישנם מספר קורסים מקוונים זמינים כדי לעזור לך ללמוד כיצד ליצור אתר אינטרנט. אם אתה רוצה להיות מפתח אתרים מקצועי, חשוב להבין את הפלטפורמה. עם כמה שלבים פשוטים, אתה יכול ליצור אתר משלך. כדי להתחיל, בדוק קורס פיתוח אתרים של וורדפרס.

בניית אתרים וורדפרס היא דרך מצוינת לשפר את הכישורים שלך. תלמד HTML, שפה הצהרתית, ואת התכונות השונות שמגיעות איתה. ניתן להשתמש בשפה זו ליצירה והתאמה אישית של דפי וורדפרס. עם זאת, תצטרך להכיר את ה-CSS כדי להתאים אישית את האתר שלך. וורדפרס לא יעבוד אם אתה לא מבין ב-CSS. הסיבה לכך היא שאנשים רבים ישתמשו ב-PHP כדי ליצור HTML.

שעות של סרטוני הדרכה לבניית אתרים

הקורס מציע שלוש שעות של סרטוני הדרכה על וורדפרס, המחולקים להמון סרטונים קצרים, מסמכי PDF וחידונים. החלק הכי טוב הוא שזה בחינם. LinkedIn Learning היא פלטפורמת הדרכה מקוונת המציעה מגוון קורסים לקידום קריירה. קורסי הוורדפרס שלהם אינם יוצאי דופן. ישנם 81 קורסים מקוונים מצוינים זמינים ב-LinkedIn Learning, ותוכלו להירשם לגרסת הניסיון בחינם כדי לראות איך הקורסים משתווים. רוב הקורסים מחולקים לרמות, ואתה יכול לבחור את הקורס המתאים לך ביותר.

הקורס מתמקד בהאצת האתר שלך, בניית כתובות דוא"ל רשמיות ומקצועיות של דומיין והעברת האתר שלך ממארח ​​אחד למשנהו. תלמד גם כיצד ליצור מערכות רשת רספונסיביות באמצעות jQuery, CSS, Brackets וטכניקות אחרות. הקורס מציע 10 שעות של וידאו, שני מאמרים ו-6 הורדות. הקורסים הם בקצב עצמי כך שתוכל ללמוד בקצב שלך. קורס בניית אתרים וורדפרס הוא מקום מצוין למתחילים.

תלמדו ליצור אתר אינטרנט מאפס

אתה יכול ללמוד איך ליצור אתר מאפס באמצעות וורדפרס בקורס זה. הקורס מתמקד במגוון נושאים, החל מהאצת האתר ועד בניית מיילים מקצועיים. קורס בניית אתרים בוורדפרס ילמד אותך גם כיצד לשלב eCommerce ו-Facebook Pixels באתר שלך. בנוסף, תלמדו כיצד להשתמש במדיה חברתית לשיווק העסק שלכם. אם אתם מחפשים קורס איכותי ומקיף, הגעתם למקום הנכון.

קורס זה ילמד אותך את הכישורים הבסיסיים ש-WordPress דורשת כדי להצליח. הוא כולל פרויקטים שיעזרו לך ללמוד כיצד להאיץ את האתר שלך, לבנות דוא"ל רשמי של דומיין מקצועי ולהעביר אתרים ממארח ​​אחד למשנהו. תלמד גם כיצד להשתמש ב-Facebook Pixel כדי לעקוב אחר המודעות שלך, ליצור דף חנות מסחר אלקטרוני ולהשתמש בקישור עמודים לשיווק ומיתוג. קורס בניית אתרים בוורדפרס הוא השקעה מצוינת ואנשים רבים ייהנו ממנו.

ללמוד בניית אתרים

הקורס נועד ללמד אותך איך ליצור אתר שיענה על הצרכים שלך. תלמד כיצד תוכל ליצור אתר אינטרנט מהיר ופונקציונלי כאחד. כמו כן, כיצד להעביר אתר ממיקום אחד לאחר. תלמד גם איך ליצור דוא"ל מקצועי של דומיין. לאחר שיצרת דוא"ל רשמי של דומיין, תהיה מוכן להעביר את האתר שלך לשלב הבא. קורס בניית אתרים בוורדפרס יגרום לאתר שלך להיראות מקצועי.

קורס זה יראה לך כיצד ליצור אתר אינטרנט שלם. התלמידים ילמדו כיצד ניתן להתקין וורדפרס במיקומים שונים וכיצד להוסיף תוכן. הם גם ילמדו כיצד ניתן להשתמש בקוד כדי להתאים אישית את האתר, להוסיף פונקציונליות של מסחר אלקטרוני, כמו גם כיצד לפרוס אותו. לבסוף, הם ילמדו כיצד להעביר את השינויים שלהם לאתר חי. הם יקבלו בסיס איתן של ידע וורדפרס. הם גם יוכלו לבנות את האתר שהם רוצים.

הקורס שיהפוך אותך למקצוען

קורס בניית אתרים בוורדפרס יראה לך כיצד ליצור אתר באמצעות וורדפרס. עם זאת, תלמדו גם כיצד להפיק את המרב מהפלטפורמה. תוכל להתקין וורדפרס במספר מיקומים, להוסיף תוכן ולהתקין אותו בשרת אינטרנט. תלמד גם כיצד להתאים אישית את האתר שלך עם קוד ולהוסיף לו מסחר אלקטרוני. תוכל ליצור אתר אינטרנט שיענה על כל הצרכים שלך ויגשים את המטרות שלך עד סוף קורס זה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

כתבות שכדאי לך לקרוא...