איך לפתוח חנות אמזון בדרך הנכונה

תוכן עניינים

עליך להיות מודע לעלויות הכרוכות בפתיחת חנות אמזון עבור החברה שלך. מלבד עלויות הציוד שלך, אתה גם צריך לשלם עבור רישום המוצרים שלך באמזון, מיסי עסקים, עיצוב אתרים והשכרות חודשיות. לאחר שהחלטתם על טווח המחירים, תוכלו להחליט על מספר המוצרים למכירה. לאחר שקבעתם את הסכום שתוכלו להוציא על כל מוצר, תוכלו להמשיך לשלב הבא.

פתיחת חשבון אמזון

ראשית, צור חשבון אמזון. לחץ על כפתור ההרשמה בתחתית כדי לעשות זאת. לאחר ההרשמה תראה מסך דומה לזה שלמטה. לפני שתוכל לפתוח חשבון, עליך לרשום סימן מסחרי. לאחר שרשמתם חשבון תוכלו להוסיף את המוצרים שלכם לחנות. כדי למכור את המוצרים שלך באמזון, תצטרך לתת להם ASIN וקוד UPC.

לאחר שרשמת את החשבון שלך באמזון, עליך ליצור חלון ראווה. לאחר הקמת עמוד, עליך ליצור תוכנית עסקית מפורטת הכוללת את מספר המוצרים שתמכור. לאחר מכן, עליך להחליט באיזה סוג מבנה עסקי תשתמש להפעלת החנות שלך. בהתאם לאופי ומטרת העסק שלך, אתה יכול להירשם כבעלים בודדים (או חברה בערבון מוגבל).

הוספת המוצרים שבחרת למכור

עכשיו, אתה צריך למלא את החנות שלך במוצרים. עם מגוון תבניות, אתה יכול ליצור חזית תצוגה מקדימה אינטראקטיבית. ודא שהמוצרים שלך מתוארים היטב כדי להבטיח שהחנות שלך תיראה נהדר. אם אתה רוצה למשוך את תשומת הלב של יותר אנשים, אתה צריך גם לוודא שהאתר שלך מותאם למנועי חיפוש. האתר שלך צריך להיות גם קל לניווט, כך שהלקוחות שלך ימצאו אותו במהירות.

עליך להיות מודע גם לעמלות ולהגבלות הקשורות למכירת המוצרים שלך באמזון. פלטפורמת חנות מקוונת תחייב אותך בתשלום. אתר אינטרנט שנראה מקצועי וקל לנווט בו למשתמשים יהיה חיוני בעת יצירת חנות מקוונת של אמזון. בחר נושא אטרקטיבי עבור החנות שלך. אתה צריך להיות מודע למגבלות של מכירת המוצרים שלך באמזון. כדאי גם לבחור נישה.

הקימו אתר לחנות שלכם

לאחר שיש לך אתר אינטרנט ובחרת את שם הדומיין, עליך להתחיל לבנות את חלון הראווה שלך. העמוד הראשי של חנות אמזון שלך הוא חזית החנות. זה מחזיק את כל המלאי שלך. עליך לבחור את הנושא הנכון כדי לגרום למוצרים שלך להופיע באמזון. אתה יכול לבחור תבנית ריקה כדי ליצור דף בית ייחודי. לאחר מכן תוכל ליצור באנר עם טקסט לאתר שלך.

לאחר שיצרת את החנות שלך, תצטרך ליצור את מלאי המוצרים שלך. תצטרך להעלות את המוצרים שלך לאמזון. החנות שלך מציעה מגוון רחב של מוצרים. עליך להקצות את ה-ASIN של המוצרים שלך לאמזון כדי שהמוצרים שלך יופיעו שם. יהיה קל יותר למכור מוצרים ברשימה ללקוחות פוטנציאליים. עליך לוודא שמבחר המוצרים שלך מספיק כדי לענות על הצרכים והרצונות של הלקוחות שלך.

ניתן להיעזר בשירותיה של חברה לקידום והובלה של תהליכים באמזון

הבליטו את המוצרים המובילים שלכם

לאחר שיצרת את חלון הראווה שלך, הגיע הזמן להוסיף מוצרים. כדאי להוסיף מוצרים חדשים לחנות שלך ולהדגיש את רבי המכר שלך. לדוגמה, אתה יכול להציע שירות ולמכור מוצרים משלך. כתוצאה מכך, אתה יכול להרוויח כסף מהעסק שלך על ידי מכירה באמזון. החנות שלך באמזון תמשוך יותר לקוחות ותגרום לך להרוויח יותר. חנויות מקוונות מציעות יתרונות רבים שאי אפשר להתעלם מהם.

הדרך הטובה ביותר ליצור מלאי מוצרים באמזון היא להשתמש בגישת גרור ושחרור. בחירת תבנית תעזור לך לעצב את החנות שלך. עדיף להתחיל עם תבנית מכיוון שתמיד תוכל לשנות את עיצוב החנות שלך מאוחר יותר. לאחר שיצרת את דף המוצר שלך, הוסף את המוצרים ותיאור העמוד לחנות שלך.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

כתבות שכדאי לך לקרוא...