בניית אתר חנות – כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים

לפני שאתם מתחילים בתהליך של בניית אתר חנות, כדאי שיהיה מאוד לחשוב איך אתם רוצים שהאתר שלכם יראה, אילו מוצרים תמכרו בו ותחקרו את האתרים של המתחרים שלכם. בכלליות, חשוב מאוד לעשות בחירה טובה של תבנית עיצוב, ערכת הנושא שתלווה את האתר והקטגוריות שיציגו את המוצרים שלכם. בהתאם לקטגוריה, ניתן אפילו להוסיף סרטונים לדף הבית. ברגע שבחרתם קטגוריית נושא ומוצר, אתם יכולים להתחיל לבנות את אתר החנות שלכם!

בחירת תבנית

בחירת תבנית לאתר חנות דומה קצת לקניית בית – זוהי התחייבות ענקית עם מספר רב של טעויות אפשריות. חשוב לחשוב בהיגיון ולא רק על אסתטיקה כדי לקבל את ההחלטה הנכונה. זה גם חשוב להשקיע קצת זמן במחקר התבניות השונות ולנסות כמה החוצה לפני להתיישב על אחד.

התבניות משתנות מאוד בתכנונן והן יכולות לכלול טופס הזמנה, גלריית תמונות ותכונות כלליות. כאשר בוחרים תבנית אתר אינטרנט, לשקול את המאפיינים שאתה צריך ביותר ולחסל את אלה שלא. האתר שלך צריך להיות פונקציונלי ולא יפה. בין אם אתם משיקים חנות חדשה, פותחים עסק חדש, או רק מרחיבים אחד קיים, תבנית צריכה להיות מסוגלת לענות על הצרכים שלכם.

תן דעתך לתוכן ולפריסה של האתר שלך בעת בחירת תבנית. אף ־ על ־ פי שאתר אקומרס אינו נדרש להיות ראוותני, הוא צריך להיות מושך ומתפקד. הלקוחות שלך צריכים למצוא את זה קל לנווט באתר ולבצע רכישות. אתה צריך לחפש תבניות שמקלות על הלקוחות לנווט באתר ולמצוא מוצרים. לדוגמה, אם ברצונך להציג גלריה של המוצרים שלך, עליך לבחור תבנית עם תמונות גדולות.

צבעים וגופנים הם גם חשובים. בחירת נושא עם הצבעים הנכונים תעזור לגבש את זהותך ברשת. נסה להתחיל בצבע הבולט בלוגו שלך ואז לבחור שני צבעים משלימים. ערכת צבעים חד-גונית היא גם בחירה טובה אם אתה מנסה ליצור אתר הרמוני ומושך. לדוגמה, נושא אדום וכחול יראה נהדר בדף הבית של החנות.

בחירת שמות דומיין

אף ־ על ־ פי שהרשמה של שמות התחום קלה, יש דברים שעליך לזכור בעת בחירת שמות התחום. שם האתר שלך הוא מה שאנשים יזכרו. הימנע משימוש במספרים, תווים אקראיים או מקפים. אתה צריך גם לבחור שם דומיין שעולה בקנה אחד עם שם החנות שלך. למבקרים יהיה סיכוי גבוה יותר לקשר את שם החנות שלך עם שם התחום שלהם.

שוק היעד שלך צריך להיות מיוצג על ידי שם התחום שלך. לעשות מחקר שוק כדי לגלות מה אנשים מחפשים באינטרנט ואיך להגיע אליהם. מכיר את שמות המותגים של המתחרים הישירים שלך. זה יעזור לך להשפיע על החשיבה של הקהל שלך ולבנות אמון. בנוסף, בחר שם תחום שיהיה זמין ברחבי פלטפורמות מדיה חברתית. אתה צריך להשתמש בדוק שם דומיין כאשר למכור ברחבי העולם.

אתר פופולרי עשוי להיות סימני מסחר על שם דומיין אתה מחפש, מה שהופך את זה קשה לדרג עבור מונח זה. שקול אם תוכל להשתמש בגרסה קצרה יותר של שמך או במילה נרדפת. ודא שהשם שאתה בוחר הוא קליט וקל להקליד. חיוני לבחור שם תחום שהוא קצר וקל לזכור. אתה יכול למצוא שמות דומיין רבים בפחות מ-20 דולר כל אחד.

שיקול נוסף בבחירת שם תחום הוא התוכניות העתידיות שלך להתרחבות. זה אמור להיות קל ללקוחות לזכור. אם הלקוחות שלך לא יזהו את שם התחום שלך, אתה עלול להיות מואשם בהפרת סימן מסחרי. חשוב להימנע מתחום מסחרי. אתה צריך גם לבדוק סימנים מסחריים. עדיף לפעול במהירות, במיוחד אם נישת המוצר שלך פופולרית.

בחירת ערכת נושא

ישנם גורמים רבים שיש לשקול בבחירת נושא לאתר אינטרנט בחנות. ביניהם יש פונקציונליות, ערעור חזותי וחוויית משתמש. הנושא האקומרי שלך חייב לעשות רושם ראשוני חזק ולתקשר מקצועיות ואיכות. הנושא צריך גם לפעול על פי עקרונות עיצוב האינטרנט, כמו היררכיית הצרכים, הצורה עוקבת אחרי התפקוד, והחלל חשוב לניווט. בחירת נושא עם עקרונות אלה לא רק תקל על האתר להשתמש בו ולנווט, אלא גם תגביר את חוויית הלקוח.

בבחירת נושא, חשוב על המיתוג והסגנון האישיים שלך. אולי תרצה להימנע מתבניות עם חלקים גדולים של תמונות מוצר, או ללכת על נושא עם לוגו קטן. עליך גם לשקול את תמיכת הנושא. עליך להבטיח שהמפתח יתמוך בשאלות או בדאגות שאולי יש לך בנושא. חנות Shopify Theme Store מציעה יותר מ ־ 70 נושאים בחינם ופרימיום. חנות ניירות ערך זוכה לתמיכה מצוינת ותעזור לך להפיק את המירב מהנושא החדש שלך.

העיצוב של האתר שלך הוא חלק חיוני של העסק שלך. הנושא שאתה בוחר צריך להיות קל לניווט ולא להסיח את הדעת מהמטרה העסקית העיקרית. הנושא הנבחר שלך צריך לתפוס את תשומת הלב של קהל היעד שלך, ולתקשר את איכות המוצרים שלך. נושא נושא צריך להיות תמונות גדולות, ניווט ברור, וקריאות ברורות לפעולה. נושאים ידידותיים לסאו יבטיחו את המכירות הגבוהות ביותר.

בחירת קטגוריית מוצרים

בחר קטגוריה שתציג את המוצרים שלך. קטגוריות המוצרים של האתר שלך צריכות להיות עקביות ומושכות. לדוגמה, ”ספורה” מציבה את הקטגוריות העיקריות שלה למעלה ואת הפריטים ”רק עכשיו הגיעו” מתחת לקפל. כדי להציג את הקטגוריות הפופולריות ביותר באתר שלכם, עליכם להשתמש בשני כרזות מתחת לקפל. לאחר מכן, כללו תמונות כלליות של המוצרים בכל קטגוריה. זה יקל על המבקרים לקנות את הפריטים שהם רוצים.

הגדרת מערכת תשלומים

אם אתם מתכוונים לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם, אתם צריכים להקים מערכת תשלומים כדי לקבל תשלומים מרובים. אתה יכול גם לקבל תשלומים דרך חשבון הבנק העסקי שלך. חשבון הסוחר הוא המקום שבו כספים מעסקאות מוצלחות ישמרו ללא קשר לסוג מערכת התשלומים שתבחר, עליך לבחור אחת שמתאימה לצרכים שלך. הנה כמה מהשיטות הנפוצות ביותר לקבלת תשלום.

אתה יכול להשתמש באחת ממערכות התשלומים הרבות, כולל PayPal. PayPal הוא שער תשלום פופולרי ומציע מאפיינים רבים שיגבירו את חווית הקניות שלך. אתה אפילו יכול לקנות-עכשיו-לשלם אפשרויות מאוחר יותר. אתה יכול גם לשלב אשראי PayPal עם החנות הפיזית שלך כך הלקוחות יכולים לבצע תשלומים באמצעות חשבונות המדיה החברתית שלהם. כאשר אתה בונה אתר אינטרנט לעסק שלך, ודא שאתה בוחר מערכת תשלומים המתאימה לפלטפורמה שלך.

מערכת התשלומים של האתר שלך היא חלק חשוב, כאן לקוחות מזינים את פרטי כרטיס האשראי שלהם כדי להשלים את הרכישה שלהם. אבל זה יכול להיות גם תהליך מכריע. ישנן אפשרויות רבות לבחור ומהן יש לשקול דברים רבים. אפשרות אחת גדולה היא להשתמש בפלטפורמת תשלום מקוונת, כמו פס. פס יספק לך את הכלים ליצור אתר או אפליקציה ולקחת את הטרחה של הגדרת עיבוד תשלומים.

חשוב לבחור שער תשלום מקוון מאובטח אם אתה משתמש בו לאתר האינטרנט של החנות שלך. ודא כי טופס התשלום יש ביטחון הולם, קידוד, וחיבורים. אחרת, זה יכול להיות קשה ללקוחות שלך להשלים את הרכישה שלהם. עדיף לבחור שירות עיבוד תשלומים חיצוני אם אתה רוצה שהאתר שלך יהיה בטוח ומאובטח. שער תשלום יגן על נתוני התשלום שלך ממשתמשים לא מורשים ויעזור לך להימנע מהונאה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

כתבות שכדאי לך לקרוא...