ההבדל בין שיווק דיגיטלי לשיווק רגיל

תוכן עניינים

נתחיל בכך ששני סוגי השיווק מבוססים על אותם עקרונות מנחים

  1. הבנת המוצר
  2. הלקוחה
  3. קהל
  4. המסרים

כדי להבין מזה שיווק דיגיטלי אנחנו צריכים להתמקד באופן הדרך והאיכות של הקהל שאנחנו מגיעים אליו.
קיום העולם הדיגיטלי פתח את השיווק לערוצים מכל הסוגים כמו רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, פודקאסטים, משפיענים ועוד..
שיווק בדיגיטלי מאפשר לנו להגיע לקהל דרך טריגוט מדויק – כך גם ההחזר עבור השקה שלכם קטן, בנוסף המשמעות של היא שאני שיווק צריכים תמיד להמשיך ללמוד ולהתפתח, להכיר את הכלים החדשים המתחדשים ואת שיטת העבודה המשתנה.

איך עובד התקציב?

בדיגיטל אנחנו מקבלים נתונים באופן שותף על השיווק שלנו, בזכות הנתונים האלה תקציב הפרסום נמצא ביחס ישיר לכמות הקהל אליו אנחנו מגיעים, וכמובן גם ההשפעה על הקהל, מספר נתונים שאנחנו יכולים לראות בשיווק בדיגיטל:

  1. כמות קליקים
  2. השארת פרטים
  3. לידים
  4. התעניינות במוצר

בעזרת כל הנתונים האלה נוכל לנצל את התקציב בצורה יותר חכמה ומדויקת, זאת בניגוד לשיווק המסורתי והרגיל, מחיר קבוע לפרסומת בטלוויזיה או שלט חוצות, עם שליטה מאוד נמוכה על מי יראה את הפרסומת למי היא מתאימה יותר או פחות.

האם צריך תואר בתחום?

נתחיל מזה שאנחנו תמיד בעד ידע אקדמי זה מעולה וחשוב מאוד, אבל בשביל שיווק בדיגיטל שמתחדש ומתעדכן מהר וכל הזמן, אין היום תוכנית שיווק דיגיטלית שיכולה להכניס הכל במקום אחד, לכן חשוב מאוד תמיד להמשיך ללמוד ולבדוק מה חדש בעולם הדיגיטלי, ההמלצה שלנו היא ללמוד קורס קצר המחויב לשינויים התדירים בעולם השיווק הדיגיטלי, הדבר הקריטי הוא להמשיך ללמוד ולהעשיר את הידע כל הזמן.

ניסון ניסיון ועוד פעם ניסיון:

אז נכון רוב המעסיקים מחפשים מועמדים עם ניסיון, ובעקבות זה נוצר מצב בו קשה מאוד למצוא מקום עבור ולצבור את הניסיון המדובר..
לכך יש פתרונות שונים – אפשר לעבוד בשיווק דיגיטלי כפרילנסרים, להתנדב בעמותות, לעבוד ללא תשלום אצל משווק מוכר ובכך תוכלו לצבור את הניסון הנדרש, להתחיל לעבוד על לקוחות בעצמכם.

ביקוש לתפקיד:

נכון כל העולם חווה טלטלה בתעסוקה בעקבות מגפת  הקורנה, תעשיית ההייטק דווקא ההפך, צמחה מאוד, ובתוכה כמובן גם נמצא השיווק הדיגיטלי, בעצם רוב הצרכנות עברה לאינטרנט בארץ ובעולם בכלל, יש עלייה בצורך לבניית אתרים חדשים לעסקים, מינוף חנויות דיגיטליות קיימות וחדשות, לא מספיק להבין שיווק – צריך להבין בשיווק דיגיטלי בעולם ההייטק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

כתבות שכדאי לך לקרוא...