מה עדיף? קידום אורגני או קידום ממומן?

תוכן עניינים

ישנם שני סוגי שיווק: SEO ופרסום בתשלום. עם PPC, אתה מציע על מילות מפתח ובוחר את מילות המפתח שאתה רוצה לקדם. עלות לקליק (CPC) היא העלות של כל קליק. חלק מהמחירים לקליק נמוכים מאוד, בסביבות $1 או $2, בעוד שאחרים עשויים לעלות על $30. השתמש בכלי חינמי כגון כלי מחקר מילות המפתח החיצוני של Google כדי לקבוע איזה סוג פרסום הוא הטוב ביותר.

ההבדלים העיקריים

ההבדל העיקרי בין השניים הוא סוג הפרסום שתבחרו. בעוד ש-PPC עשויה להיות דרך מהירה להשיג חשיפה, נראות אורגנית לוקחת זמן. זה אסטרטגי והמתחרים שלך לא יוכלו לקנות את דרכך לתוצאות אורגניות. תנועה אורגנית יכולה להיות מקור נהדר להכנסה, למרות שהיא איטית יותר להגיע. בנוסף, מיקום מנוע חיפוש אורגני פחות תחרותי וייתכן שהעסק שלך ייחרט מאתרים גדולים יותר.

קידום אורגני הוא האפשרות המשתלמת ביותר. אתה יכול למקד לקהל שלך עם מודעות Gmail, פרסומות חיפוש ומודעות וידאו כדי להגיע למקום הראשון של מילות המפתח שלך. ניתן למקד מודעות אלו לקהלים ספציפיים. בעוד שרישומים אורגניים הם בחינם, אין ערובה שהם יישארו כך. עליך להכיר את האלגוריתמים העדכניים ביותר של Google וללמוד על סדרי העדיפויות המתפתחים כדי לקבל את הדירוג הטוב ביותר. ניתן לשנות את האסטרטגיה שלך כדי לשפר את הדירוג האורגני שלך.

ערך חיים גבוה יותר

מחקר חדש שנערך על ידי Forrester Consulting מצא שלתנועה אורגנית יש סיכוי גבוה יותר לערך חיים גבוה יותר מאשר לתנועה בתשלום. משווקים גם מדווחים שתנועה אורגנית מעורבת יותר ומפגין נאמנות רבה יותר למותג. קידום אתרים הוא השקעה ארוכת טווח שתשלם דיבידנדים. זה בחינם ואינו דורש תחזוקה ואינו דורש מומחיות טכנית מיוחדת. הדבר הטוב ביותר הוא שתוכלו להשתמש בעדכונים של גוגל ולהפיק מהם את המרב.

האתר שלך חייב להיות מותאם לגוגל כדי לקדם אותו באופן אורגני. המשמעות היא שמנועי החיפוש ימצאו את האתר שלך אטרקטיבי. חלק מהחברות שוכרות סוכנויות קידום אתרים שיעזרו להן. עם זאת, דירוג אורגני לוקח זמן להגיע, וניתן לטפס לראש העמוד הראשון בגוגל תוך חצי שנה. אם יש לכם מותג מבוסס ונוכחות פעילה ברשת, שווה להשקיע בקידום אתרים.

קידום ממומן לעסק

קידום ממומן בגוגל יכול להיות כלי נהדר עבור העסק שלך. זה מאפשר לך לשלוט בתקציב שלך ולמקד לקהל שלך. מודעות PPC יעילות יותר מכיוון שהן ממוקדות יותר. זה מגדיל את הסיכוי שלך להיכנס לעמוד הראשון. בעוד שלוקח חודשים לדירוג אורגני, מודעות PPC זולות ויעילות יותר. אבל, כמו ברוב הדברים בחיים, יש תשובה נכונה. אתה יכול לקבל את הטוב ביותר משניהם.

שתי השיטות יעילות. לשניהם יש את היתרונות שלהם. בעוד שקידום אורגני הוא בחינם והוא הדרך הטובה ביותר למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים, פרסום בתשלום יעיל יותר. וזה הרבה יותר מהיר וחסכוני מקידום אתרים אורגני. שתי השיטות יכולות להועיל לעסק שלך בטווח הארוך. לדוגמה, אם יש לך אתר עם דפים רבים, ייתכן שתרצה להשתמש ב-PPC כדי לקדם את המוצרים שלך.

שתי האסטרטגיות יעילות להגדלת התנועה לאתר שלך. קידום אתרים הוא הדרך הטובה ביותר לתנועה אורגנית, בעוד PPC יכול לספק תוצאות מיידיות. לא משנה באיזו אסטרטגיה תבחר, שתי השיטות מניבות תוצאות. הטובים ביותר מסוגלים למשוך יותר תנועה ולהמיר יותר מכירות. אם יש לך אתר אינטרנט, קידום אתרים הוא דרך מצוינת להביא אליו תנועה. לשתי השיטות יש יתרונות וחסרונות.

תוצאות חיפוש אורגניות רלוונטיות יותר ממודעות בתשלום. בנוסף לכך, לגוגל יש גם מודעות שופינג ויזואליות. מודעות אלו יראו יותר אנשים מאשר מודעות בתשלום. המשמעות היא שהעלות של PPC יעילה יותר. PPC מציע יותר יתרונות מחיפושים אורגניים. צורת פרסום זו היא דרך טובה להגביר את הנראות של המותג שלך. זה יביא יותר אנשים לאתר שלך.

המאמר נכתב בשיתוף webby חברה לקידום אתרים

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

כתבות שכדאי לך לקרוא...