טיפים לקידום האתר שלכם בגוגל

תוכן עניינים

ההיבט החשוב ביותר של אתר שגוגל מקדמת הוא הקישורים הפנימיים שלו. קישורים אלה מאפשרים למשתמשים לנווט באתר ולעזור למנועי חיפוש להבין את תוכן הדף. עליך לוודא שלכל הדפים יש קישורים פנימיים כדי להקל על המשתמשים למצוא אותם. אתה צריך גם ליצור בלוג ופוסט ברשתות החברתיות. אתם צריכים גם ליצור חשבון טוויטר כדי לקדם את האתר שלכם בפייסבוק.

קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל, רשתות חברתיות ועוד מגוון שיטות להוביל תנועה לאתר שלכם. הכל במאמר הבא שנכתב בשיתוף ppc-israel.

קישורים פנימיים

קישורים פנימיים הם אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא מנועי חיפוש. טקסט עוגן יכול לשמש כדי להפוך את הקישורים הפנימיים שלך לחזקים יותר על ידי ציון רלוונטיות מקומית בין שני עמודים. זה יכול להשפיע לטובה על מסעות הלקוחות שלך. טקסט העוגן נמצא כולו בשליטתך, לכן השתמש בו באופן המרמז על הנושאים של דפי המטרה. טקסט העוגן לא רק יוסיף מילות מפתח לקישורים הפנימיים שלך, אלא גם ישפר את הביצועים של האתר שלך.

100 קישורים פנימיים לדף הוא המספר האידיאלי. זה כולל את בר הניווט, פרסומות, רגליים, כותרות, ועוד. היזהר שלא להציף את הקורא ביותר מדי קישורים. תבטיח שהם לא יסתכלו מחוץ להקשר. דף עם 1,500 עד 2,000 מילים צריך להכיל כמה קישורים שימושיים, אבל לא הרבה ניווט.

זוהי גם דרך נהדרת לקדם אתר באמצעות גוגל. בעוד טקסט עוגן התאמה מדויק לא ימשוך עונשים, זה אפשרי לקבל עונשים. עם זאת, התוכן חייב להיות רלוונטי לדף המקושר. אל תדבר טקסט מנחה. הנחיות מנהל האינטרנט של גוגל אוסרות על טקסט מנחה מניפולטיבי. רק תזכור שזה הרבה יותר טוב להשתמש במקטעי משפט טבעיים, ולהימנע ממילוי מילות מפתח.

בלוגים

אתם אולי שואלים את עצמכם, מה התועלת בשימוש בבלוגים לקידום אתר בגוגל? בלוגים הם דרך נהדרת לקוראים לגלות עניין. גוגל אוהבת תוכן מתאים לרשת ותעדף את הבלוג שלך בדירוג מנוע חיפוש. רוב הבלוגים מכילים קישורים לחלקים אחרים של האתר שלך וחומר קריאה נוסף. בנוסף, בלוגים מכילים בדרך כלל טרקבקים, שהם המקבילה של אזכורים בסוף ספר טקסט. בנוסף לכך, pingbacks יודיעו באופן אוטומטי לבלוגרים אחרים כאשר תכתבו בלוג חדש post. בלוגים הם גם חלק מתוכן האינטרנט העשיר שגוגל משתמשת בו לדירוג אתרים.

הודעות הבלוג שלך צריכות להכיל תמונות שמסבירות ותומכות בתוכן. גם תמונות עם טקסט אלט חשובות. זכור, מנועי חיפוש לא יכולים לראות תמונות כמונו. באפשרותך להשתמש בטקסט alt כדי לספר למנועי חיפוש על מה התמונה. שימוש בטקסט alt יעזור לתמונות שלך לדרג בתוצאות מנוע חיפוש. למשתמשים לקויי ראייה, זה ישפר את הניסיון של אלה שצריכים להשתמש בקוראי מסך. זוהי דרך מצוינת לשפר את החוויה של משתמשים לקויי ראייה.

בעת כתיבת הודעות הבלוג שלך, להתמקד אחת או שתיים מילות מפתח כדי להגדיל את הסיכויים שלך לבוא בחיפושים ספציפיים. כולל מילות מפתח אלה אסטרטגית לאורך הפוסט שלך כדי להפוך את זה יותר סביר כי פוסט הבלוג שלך יראה כרלוונטי בחיפוש. גוגל גם רואה בכותרות סעיפים, כותרות, וכתובת האינטרנט כאמינות. פוסט הבלוג שלך צריך להיות גלוי לגוגל כל עוד הם בשימוש אסטרטגי. ועם מעט ידע, הוא יוכל לדרג גבוה בגוגל עבור מילות מפתח רלוונטיות.

קבוצות פייסבוק

יש דרכים רבות לקדם את האתר שלך בגוגל. קבוצות פייסבוק הן דוגמה אחת. האלגוריתם של פייסבוק מעדיף תוכן משותף בתוך קבוצות, מה שהופך אותם למקום נהדר לשיתוף תוכן. קבוצות פייסבוק הן דרך מצוינת לבנות קהילה סביב מוצרים ושירותים או אינטראקציה עם מוביל. הנה כמה דרכים למנף קבוצות פייסבוק לטובתך. הצטרף לקבוצת פייסבוק כדי לקדם את האתר שלך בגוגל ולהתקשר עם הסיכויים והלקוחות שלך.

התחל בהצטרפות לקבוצות רלוונטיות לתעשייה ולשוק היעד שלך. אולי כבר תמצא קבוצה שמוקדשת לנישה או לתעשייה שלך. הצטרפות לקבוצה כזו היא חופשית וקלה. אתה יכול אפילו לבחור אם להפוך את הקבוצה לציבורית או פרטית. רק תזכור שקבוצה פרטית היא פחות סיכוי למשוך ספאמבוטים ולקוחות אחרים שאינם יעד. קבוצה פרטית מאפשרת לך לתקשר עם חברים אחרים ולשתף תוכן רלוונטי לעסק שלך.

אם תחליט להצטרף לקבוצה, תוודא שאתה עומד באתגר. ודא שאתה עוקב אחר הקבוצה ומגיב מיד לכל משוב או שאלות. ייתכן שתרצה לציין מספר הוראות כך שהקבוצה שלך אף פעם לא נעלמת מעיניו. בחירת האדם הנכון לנהל קבוצת פייסבוק היא המפתח להצלחה. אין תשובה אחת לשאלה ”כיצד לקדם אתר באמצעות גוגל”.

טוויטר

סביר להניח ששמעתם על היתרונות של טוויטר לקידום אתרים בגוגל אם יש לכם אתר אינטרנט. מנכ "ל טוויטר, דיק קוסטולו (Dick Costolo), חשף מוקדם יותר השנה כי שתי החברות שותפות להציע יותר יתרונות אופטימיזציה של מנוע החיפוש עבור המשתמשים שלהן. טוויטר, פלטפורמת מיקרו-בלוגים, כבר מציעה למשתמשיה יתרונות אופטימיזציה של מנוע חיפוש עם זרם של כמעט 6,000 ציוצים לדקה. השותפות של גוגל מאפשרת לטוויטר להציע הזדמנויות שיווק גדולות יותר בזמן אמת. חברות יכולות לצייץ בשידור חי אירועים ראויים לפרסום, מוצרים חדשים, ועוד, מה שהופך את הנוכחות שלהם בטוויטר אפילו יותר חשובה. ומכיוון שגוגל מסוגלת לאינדקס זרם טוויטר, ציוץ מהחברה שלך יכול להופיע מיד בתוצאות החיפוש.

יתרונות SEO מטוויטר הם רבים, והביו משחק תפקיד מרכזי. אנשים שרוצים לעקוב אחרי מותג יחפשו חשבונות עם שמות משתמש דומים. חשוב להשתמש בשם המותג שלך בעת יצירת חשבון טוויטר. ביו הפרופיל שלך יכול לכלול סיכום של המותג או העסק שלך, או שהוא יכול להכיל תגיות שמטרות מילות מפתח ספציפיות. באפשרותך גם להשתמש בשם המותג או החברה שלך בעת יצירת חשבון הטוויטר שלך, כפי שזה יעזור לו לדרג גבוה יותר בגוגל.

בשנת 2015, גוגל הרחיבה את הטוויטר לתוצאות חיפוש שולחן עבודה. בנוסף להצגת ציוצים בתוצאות החיפוש, טוויטר גם תציג ציוצים ב ”צינור האש”. משתמשים לא צריכים להיות משתמשי טוויטר כדי לראות את הציוצים, אבל הם צריכים להיות מחוברים כדי לראות אותם. אם משתמש לא מחובר לטוויטר, הם יילקחו לחוויה המתועדת של טוויטר. גוגל מקווה להגדיל את הבולטות של ציוצים מחברות ומותגים, כך שהעסקה הזו היא הזדמנות נהדרת עבורם.

מודעות בפייסבוק

מלבד הגברת המודעות למותג, פרסומות בפייסבוק הן גם דרך מצוינת להחזיר את המבקרים שביקרו באתר שלכם בעבר. האלגוריתם של פייסבוק מעדיף תוכן אישי על פני עמודים עבור דפי עסקים. ההישג האורגני של דפי עסקים ירד בפייסבוק. פרסומות בפייסבוק הן הדרך היחידה להגיע לקהל היעד שלך אלא אם כן יש לך אלפי מעריצים או מיליוני עמודים. מודעות אלה עולות $0.10- $2.00 לכל קליק וניתן להשתמש בהן כדי לבנות מודעות מותג ולהמיר קמפיינים שיווקיים אחרים.

פרסומות בפייסבוק הן זולות ויש להן השפעה משמעותית. מכיוון שהעלות נמוכה, פייסבוק מושכת במיוחד לעסקים קטנים ולחברות עם תקציבים מוגבלים. התוצאות מרשימות באותה מידה: למודעות המגיעות למספר גדול של אנשים יש שיעור גבוה של המרה. יתר על כן, הפרסומות בפייסבוק ממוקדות היטב והופכות אותן ליעילות יותר מצורות פרסום אחרות. בנוסף, הם מספקים החזרים מדהימים, מה שהופך אותם מושכים הן לחברות גדולות והן קטנות.

בעוד שהפרסומות של פייסבוק וגוגל עשויות לעבוד טוב עבור כמה עסקים, חברות B2B עשויות למצוא שפרסומות בפייסבוק פועלות טוב יותר לצורכיהן. למשל, פרסומות בפייסבוק עובדות טוב יותר עבור מוצרים ושירותים זולים מאשר עבור מוצרים יקרים. פרסומות בפייסבוק יכולות לשמש גם לקהלים בולטים. לא משנה איזו פלטפורמה העסק שלך מעדיף, אל תשכח להתנסות בשניהם. אתה תהיה שמח שעשית!

אהבתם את הכתבה? שתפו...
הרשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו את העדכונים החמים ביותר מעולם הביטוח והפיננסים.

מבטיחים לשלוח לכם חדשות מעניינות ולא להציק עם הודעות ספאם מיותרות :)

מאמרים נוספים באותו הנושא

כתבות שכדאי לך לקרוא...